joi, 1 decembrie 2011

Scarita Belioara 27.11.2011

    Duminica 27.11.2011 am facut circuitul Scarita Belioara, cu deviere de la traseul marcat, urcand si pana la Cosul Boului. Am fost 10 participanti la tura, am prins vreme buna. Conform device-ului gps Garmin Dakota 10 am parcurs 9.81 km cu o diferenta de nivel in urcare de 1067 metri. Traseul l-am parcurs in 7 ore cu tot cu pauzele aferente, am ajuns la 10 AM la startul circuitului si la 5 PM am revenit la masini.


Pregatirile inainte de inceperea turei

 Prima portiune. De aici incepem sa urcam

"Ascensiunea'' spre Cosul Boului

Aproape am ajuns

Panorama de pe urcare

Coborarea de la Cosul Boului


Vedere din vale

 La primavara cand ne vom intoarce pe aici vom urca

Mesaj pentru cei care stiu ca ''dincolo'' e mai curat

Poza de grup






 Coborarea la masini

 O imagine panoramica

SFARSIT

   





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu